Oferty pracy

Do naszych dealerstw Suzuki poszukujemy obecnie:

Opis stanowiska:

  • Obsługa Klientów w zakresie doradztwa oraz sprzedaży części i akcesoriów motoryzacyjnych
  • Aktywne, bezpośrednie, telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów, prowadzenie rozmów handlowych
  • Przygotowywanie ofert i zamówień dla Klientów indywidulanych, hurtowych
  • Kompleksowa obsługa złożonych zamówień
  • Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych
  • Przestrzeganie i realizowanie określonych standardów w zakresie obsługi Klienta

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Znajomości branży motoryzacyjnej
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży części zamiennych i akcesoriów motoryzacyjnych
  • Wiedzy techniczno-eksploatacyjnej o samochodach osobowych
  • Komunikatywności i nastawienia na Klienta
  • Umiejętności budowania długotrwałych relacji z Klientami
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Dobrej organizacji pracy
  • Prawo jazdy kat. B

Dlaczego warto z nami pracować?

  • Zatrudniamy naszych Pracowników w oparciu o stabilną umowę o pracę
  • Zapewniamy wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system premiowy uzależniony od wyników pracy
  • Zapewniamy wszelkie niezbędne narzędzia pracy
  • Oferujemy pełną wyzwań pracę u lidera rynku w branży motoryzacyjnej
  • Pracujemy partnersko, cenimy sobie bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony współpracowników
  • Oferujemy pracę na najwyższych standardach, w tym bezpieczeństwa i sanitarnych
  • Zapewniamy naszym Pracownikom oraz Ich Rodzinom różnorodne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną LuxMed, dofinansowane karty Benefit MultiSport i inne)
  • Dla naszych Pracowników oferujemy zakup lub wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
  • Organizujemy różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy

Jakie mamy dla Ciebie zadania?

  • Obsługa Klientów w salonie samochodowym w zakresie sprzedaży produktów finansowych (kredyty, leasingi) i ubezpieczeń komunikacyjnych 
  • Ścisła współpraca z działami sprzedaży samochodów
  • Wykonywanie czynności związanych z zawieraniem umów finansowych i/lub ubezpieczeniowych
  • Rozliczenie transakcji
  • Raportowanie prowadzonych działań

Aplikuj, jeśli:

  • Posiadasz min. roczne doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych -  znajomość kredytów i leasingów samochodowych będzie dodatkowym atutem!
  • Posiadasz doświadczenie w pracy z Klientem indywidualnym
  • Wyznaczasz się wysoko rozwiniętymi zdolnościami handlowymi - a nawiązywanie kontaktów i budowanie dobrych relacji przychodzą Ci z łatwością
  • Znasz standardy obsługi Klienta i potrafisz skutecznie negocjować
  • Prezentujesz pro kliencką postawę i wysoką kulturę osobistą
  • Jesteś dobrze zorganizowany i nastawiony na realizację celów
  • Potrafisz sprawnie obsługiwać MS Office
  • Mile widziane będzie doświadczenie w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w tym ubezpieczeń komunikacyjnych 

Dlaczego warto z nami pracować:

  • Zatrudniamy naszych Pracowników w oparciu o stabilną umowę o pracę
  • Zapewniamy wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system premiowy 
  • Zapewniamy wszelkie niezbędne narzędzia pracy
  • Oferujemy pełną wyzwań pracę u lidera rynku w branży motoryzacyjnej
  • Pracujemy partnersko, cenimy sobie bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony współpracowników
  • Oferujemy pracę na najwyższych standardach, w tym bezpieczeństwa i sanitarnych
  • Zapewniamy naszym Pracownikom oraz Ich Rodzinom różnorodne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną LuxMed, dofinansowane karty Benefit MultiSport i inne)
  • Dla naszych Pracowników oferujemy zakup lub wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
  • Organizujemy różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy

Opis stanowiska:

  • Wdrażanie i obsługa systemu sprzedaży w sklepie internetowym oraz Allegro
  • Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu obsługi klienta na platformach sprzedażowych online (b2b, b2c)
  • Stała optymalizacja funkcjonowania i wdrażanie usprawnień technologicznych i organizacyjnych
  • Prowadzenia wewnętrznych projektów w ramach rozwoju narzędzi i procesów sprzedaży online
  • Współudział w tworzeniu i wdrażanie akcji promocyjnych i  kampanii marketingowych
  • Analiza i raportowanie wyników sprzedażowych kanału online
  • Tworzenie, aktualizowanie  oraz dbanie o jakość bazy danych produktów
  • Wsparcie techniczne dla klientów biznesowych firmy

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w branży e-commerce
  • Doświadczenia w prowadzeniu sklepu internetowego (minimum 2 lata)
  • Praktycznej i teoretycznej wiedzy w zakresie marketingu internetowego
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2
  • Umiejętności analizy sprzedaży i związanych z nią wskaźników
  • Umiejętności pracy w zespole i dobrej organizacji pracy własnej
  • Mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej

Dlaczego warto z nami pracować:

  • Zatrudniamy naszych Pracowników w oparciu o stabilną umowę o pracę
  • Oferujemy pełną wyzwań pracę u lidera rynku w branży motoryzacyjnej
  • Pracujemy partnersko, cenimy sobie bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony współpracowników
  • Oferujemy pracę na najwyższych standardach, w tym bezpieczeństwa i sanitarnych
  • Zapewniamy naszym Pracownikom oraz Ich Rodzinom różnorodne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną LuxMed, dofinansowane karty Benefit MultiSport i inne)
  • Dla naszych Pracowników oferujemy zakup lub wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
  • Organizujemy różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy

Opis stanowiska:

  • Obsługa Klientów w zakresie doradztwa oraz sprzedaży części i akcesoriów motoryzacyjnych
  • Aktywne, bezpośrednie, telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów, prowadzenie rozmów handlowych
  • Przygotowywanie ofert i zamówień dla Klientów indywidualnych, hurtowych
  • Kompleksowa obsługa złożonych zamówień
  • Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych
  • Przestrzeganie i realizowanie określonych standardów w zakresie obsługi Klienta

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Znajomości branży motoryzacyjnej
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży części zamiennych i akcesoriów motoryzacyjnych
  • Wiedzy techniczno-eksploatacyjnej o samochodach osobowych
  • Komunikatywności i nastawienia na Klienta
  • Umiejętności budowania długotrwałych relacji z Klientami
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Dobrej organizacji pracy
  • Prawo jazdy kat. B

Dlaczego warto z nami pracować?

  • Zatrudniamy naszych Pracowników w oparciu o stabilną umowę o pracę
  • Zapewniamy wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system premiowy uzależniony od wyników pracy
  • Zapewniamy wszelkie niezbędne narzędzia pracy
  • Oferujemy pełną wyzwań pracę u lidera rynku w branży motoryzacyjnej
  • Pracujemy partnersko, cenimy sobie bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony współpracowników
  • Oferujemy pracę na najwyższych standardach, w tym bezpieczeństwa i sanitarnych
  • Zapewniamy naszym Pracownikom oraz Ich Rodzinom różnorodne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną LuxMed, dofinansowane karty Benefit MultiSport i inne)
  • Dla naszych Pracowników oferujemy zakup lub wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
  • Organizujemy różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy

Grupa DF PGD jest częścią Holding1:

holding1
Jest to polska grupa kapitałowa. Od 30 lat tworzy silny zespół specjalistów, który dziś działa równolegle w czterech branżach: motoryzacji, mobilności, budownictwa mieszkaniowego oraz biurowego.

Kariera w Holding1

  • Tworzymy jasne, obiektywne kryteria oceny Kandydatów
  • Nie kierujemy się stereotypami i uprzedzeniami
  • Nie ingerujemy w sferę prywatności
  • Zawsze udzialamy informacji zwrotnej
  • W przypadku spawdzenia referencji kontaktujemy się wyłącznie z byłymi pracodawcami Kandydatów, zawsze ich o tym uprzednio informując
  • Cenimy zaufanie i uczciwość
  • Liczymy na Twoje zaangażowanie i profesjonalizm
holding-image